שאגת אריה • דרעי: "תסגרו את האוהל ותלכו ללמוד דף גמרא"

    דוד לזר 3 Comment on שאגת אריה • דרעי: "תסגרו את האוהל ותלכו ללמוד דף גמרא"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוא אמנם נסע לצפון להירגע מעט, אבל ההמונים לא חושבים כלל להרגיע. היום (חמישי) רשמו 'אנשי השאגה'  בהצלחה את יומה השני של 'שאגת אריה תשע"ה'.

    מאות ואולי אלפים באו הערב להידחק תחת המאהל שהוקם בסמוך לביתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, ברחוב הקבלן, הר נוף ירושלים, במטרה להחזיר עטרה ליושנה ואת דרעי לכס ההנהגה.

    מלבד שירתו של זמר המהפכה בני אלבז שקולו נשמע בשבוע האחרון היטב בהר נוף והסביבה – נהנו המשתתפים הרבים מכיבוד הוגן של צ'ולנט – חמין מטובל בדברי הנואמים הרבים.

    IMG-20150101-WA0122

    רגע דרמטי בהחלט נרשם בעת שהגר"ד יוסף העלה את דרעי בכבודו ובעצמו על קו הטלפון, דרעי ששוהה במנוחה בצפון הארץ פתח ואמר להמוני המשתתפים: "הזעקה שלכם מגיעה עד הצפון. אני אוהב אתכם, אני מתרגש, דבר אחד אני מבטיח לכם אחי: לא שכחתי את הדברים שאמר לי מרן בבית החולים לפני פטירתו, הוא החזיק בידיים שלי ובכה ואמר לי 'אריה אני מבקש ממך תבטיח לי שני דברים, להמשיך לדאוג לבניי העניים והיקרים, וששם שמים והיהדות תתאהב עם עם ישראל', זה המסר של הרב, אנחנו נמשיך בעזרת ה' כולם יחד, זה לא משנה באיזה תורה, אני איתכם ביחד כולנו יחד מול הבית של מרן – נמשיך את מפעליו הגדולים".

    עוד הוסיף דרעי כי "אני רוצה לבקש מכם אחי דבר קטן, קשה לי לדבר: אנא מכן, זכרו, יש שכנים בהר נוף, יש שם ילדים קטנים אני מבקש באמת להתחשב וגם בכם בחורי הישיבות היקרים, בני בתורה שאני אוהב אתכם, אתם הסיירת מטכ"ל של עם ישראל, עדיף לי שתשבו תלמדו תורה, עוד דף גמרא עוד תשובה ב'יביע אומר' – זו המחאה הכי גדולה".

    לסיום אמר דרעי: ,אני מבקש מכולם, צדיקים, בע"ה יהיו הרבה ימים של גשמי ברכה, אני מבקש בכל לשון של בקשה, אני לא רוצה חלילה וחס שאף אחד יתקרר ואף אחד יצטנן, זה לא הזמן עכשיו לדבר הזה, אני מבקש עוד הלילה לסגור את המאהל – ולחזור לישיבות ללמוד תורה, אני איתכם יחד בעזרת ה'", אמר דרעי לסיום.

    האזינו לדבריו של אריה דרעי:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לפי דבריו זה נשמע שהוא מתכונן לחזור

    2. 2

      צבוע.
      אף אחד לא קונה את המשפטים המרגשים שלו.
      ואותם שכירי חרב שיושבים במאהל שלו , באמת עדיף שילכו להכיר מאיזה צד פותחים את הגמרא

    3. 1

      דרעי צודק האווירה. שם לא היתה מקדשת שם שמים במיוחד